Підготовка до ЗНО з англійської мови
Готуватися до ЗНО з англійської мови нйкраще ще з вересня, але багато хто згадав про таку необхідність тільки навесні. Хороша новина в тому, що учні все ще можуть встигнути підготуватися і отримати високі бали.
Програма ЗНО-2017 з англійської мови включає чотири типи завдань. На першому аркуші будуть тести трьох видів: matching, multiple choice і gap filling. Matching — це завдання на встановлення відповідностей: абітурієнту можуть запропонувати обрати заголовки або узагальнюючі поняття до текстів, запитання до відповідей, відповіді до питань, визначити аргументи або обрати правильні висновки. Другий тип завдань — multiple choice. Це звичні тести, де потрібно буде вибрати один варіант відповіді з декількох. Далі йдуть завдання типу gap filling — заповнення пропусків у тексті.Завдання — open-ended question — винесено на другий аркуш. У цьому році школярі будуть писати есе або лист одному на запропоновану тему. Перший аркуш перевіряє комп'ютер, другий — комісія викладачів .А ще,цьго року,внесені вагомі зміни - останнє завдання Listening!Звісно,що учні,батьки,та й вчителі - хвилюються ,оскільки це новий етап у цьогорічному ЗНО ,про який ще мало відомо.
Крок 1. Визначаємо рівень знань
Більшість матеріалів у інтернеті, присвячених стратегіям підготовки до ЗНО з англійської, пропускають найважливіший етап – визначення стартового рівня. Зазвичай рекомендації розраховані на учнів, які знають мову на рівні Intermediate. Проблема в тому, що не всіукраїнські школярі можуть цим похвалитися. Буває так, що стартовий рівень учня сягає лише рівня Pre-Intermediate, або взагалі обмежується Elementary.
Потрібно визначитися, з чого ви починаєте підготовку. Якщо рівень зовсім низький або учень боїться мови та зовсім губиться перед тестом, варто почати з простих вправ. Хороший приклад — безкоштовний сервіс Duolingo і однойменний додаток для телефону. Сервіс дозволяє «втягнутися» у вивчення мови навіть тим, хто звик вважати себе безнадійним. Так можна вивчити основи і навчитися будувати цілісні фрази. Щоправда, для підготовки до ЗНО я рекомендую не орієнтуватися на мету, яку пропонує сайт, а встановити власну планку. Все ж трьох вправ на день мало.
Крок 2. Збагачуємо словниковий запас
ЗНО складне тим, що не всі необхідні слова є в підручнику. Але це не означає, що для успішного результату потрібно володіти мовою на рівні носія. Важливо максимально освоїти лексику на задані теми, які можна знайти в офіційній програмі ЗНО-2017 з іноземної мови.
Тут простих вправ вже недостатньо. В завданні з розгорнутою відповіддю одним з критеріїв оцінки буде лексичне розмаїття і відповідність стилю заданого формату. Щоб виконати це завдання успішно, потрібно не просто зубрити список слів, а вчити їх у контексті. Читайте статті та блоги англійською, дивіться фільми з субтитрами, замініть серіали записами виступів TED, а кумедні ролики на Youtube —лекціями EngVid.com.
Не бійтеся складних тем і незнайомих слів. Перераховані вправи гарні ще й тим, що розвивають навички роботи з контекстом, а це важливо для успішного тестування. На ЗНО цілком може статися ситуація, коли ви не зрозумієте одне-два слова в завданні. Це нестрашно, якщо ви розумієте всі інші слова та вмієте визначати приблизне значення «білих плям». Контекст допоможе дати правильну відповідь.
Крок 3. Працюємо з граматикою
Граматика англійської мови — болюче питання для багатьох абітурієнтів. Якщо особливих проблем немає, підтягти її можна за допомогою LinguaLeo або іншого подібного сервісу. Головне — отримати приклади, які виходять за рамки підручника. Це дійсно допоможе зрозуміти правила, а не просто зазубрити їх.
А ось тим, хто відчуває прогалини у власних знаннях, я все ж рекомендую звернутися за допомогою до індивідуального викладача. Благо, в 2017 році тьютора можна знайти онлайн, що заощадить учневі час і гроші, витрачені на дорогу в мовну школу.
Можна записатись і на готовий онлайн-курс підготовки до ЗНО. Багато хто вважає, що це дешевше, ніж персональні уроки. Насправді, створити масовий курс, який підійде кожному учневі і забезпечить високий результат на ЗНО, - непросте завдання. Хороший курс, у якому є контроль знань і підтримка куратора, не буде коштувати набагато дешевше. Якщо у вас обмежений бюджет, раджу знайти онлайн-репетитора і обговорити з ним стратегію, яка дозволить заощадити. Викладач може порадити безкоштовні ресурси, вправи і літературу, які потрібні саме вам, а на заняття винести тільки найбільш складні та важливі моменти.
Крок 4. «Звикаємо» до мови
Стратегію підготовки до ЗНО з англійської можна звести до однієї поради: поступово, але наполегливо вводити мову в своє життя, відчувати і звикати до неї. Не намагайтеся зубрити цілі сторінки з словника. В умовах стресу завчені слова і конструкції можуть вилетіти з голови, ніби їх там і не було.
Щоб міцно закріпити новий матеріал в пам'яті, обов'язково відтворюйте його і пов'язуйте з реальними ситуаціями з життя. Вивчили нове слово або розібрали певний час — складіть з ним речення, яке могли б використати, описуючи власне життя. Можна об'єднатися з однокласником і листуватися ВКонтакте або Facebook англійською, можна спілкуватися і особисто. Але якщо партнера для цієї вправи немає, розмова з самим собою теж стане чудовою практикою. Головне — щоб була практика. Краще один раз скласти «життєву» фразу з новим словом, ніж десять разів перечитати його переклад.
Крок 5. Вчимося проходити тести
І, нарешті, потрібно пам'ятати, що ЗНО — це тестування в умовах обмеженого часу. Ліміт часу може стати додатковим стресовим чинником. Щоб не нервувати занадто безпосередньо на іспиті, необхідно потренуватися проходити тести. Для цього можна використати готові посібники і матеріали ЗНО минулих років та засікати час.
Спочатку краще обійтися без обмежень: просто фіксуйте час, витрачений на кожне завдання. Тільки після цього можна встановити жорсткі рамки, запустити таймер і намагатися робити все якомога швидше.
Ще можна проходити тести онлайн. Наприклад, ресурс «Вне Школы» пропонує багато варіантів тестів, розбитих по різним темам. Можна знайти завдання і на інших сайтах.
ЗНО — непростий іспит, і на підготовку до нього краще відвести кілька місяців. Але навіть якщо часу обмаль, а ситуація з рівнем знань видається катастрофічною, не варто зневірятися. Звичайно, ви не вивчите англійську за місяць-другий, але цілком можете підготуватися до тестування та отримати хоча б прохідний бал. Потрібно лише відкинути упередження, ніби у вас немає здібностей до мови, і почати діяти.
I. Give Ukrainian equivalent of the words.
II. Here are adjectives to describe a personality. Match they with their
definitions below.
protect endangered
acre
protection changed covers
|
1. There are over a hundred
lakes which are more than an _____ in size.
2. They’ll protect all the
_______ species of animals and plants.
3. All we must _____ our
nature.
4. Why are people so
interested in nature ___________?
5. The park _____ 832 square
miles.
6. The territory of the park
has never been _______ by the people.
1. That/What they told you about the weather?
2. I know that/what you want to buy for our trip.
3. Which/Where lives your friend?
4. It’s the place which/where many animals live.
5. It was a man which/where saved many mammals on fire
in the zoo.
6. First of all, we have a
lot of things that/what we need.
IV. Make a short report about National GB Nature Reserve. (No less 15
sentences.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
“Mark” ________.
Test # 2 “Magic nature” Variant 2
I. Give Ukrainian equivalent of the words.
a protection
|
a pollution
|
||
natural
|
dangerous
|
||
to refer
|
a mammal
|
||
to occupy
|
|||
a deforestation
|
a deer
|
II. Here are adjectives. Match they with their definitions below.
spread environment species shelter steppe established
|
1. The _________means all
around us.
2. This Nature Reserve is
________ over an area of many hectares.
3. There are many different
______ of plants and animals.
4. _______ oasis is a small
paradise.
5. Ascania Nova is a ______
for many animals from the Red Book.
6. The Snowdonia National
Park was _____ in 1951.
III. Chose the correct item to complete the sentences with which/where,
that/what.
1. Do you know the name of
the animal that/what we saw in the
Reserve?
2. What/Where is this park situated?
3. Everything that/what they saw there was exciting.
4. This is the place that/what in the safe zone.
5. This is a house which/where I grew up.
6. All people know that/what our world is in a dander.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
I. Translate
into English.
II. Write the antonyms to the following words.
to clear
|
to switch on
|
village
|
domestic animals
|
legal
|
to destroy
|
1. The presentation about Sofiyivka……. (to prepare)
now.
2. What species of animals …….. (to include) into the
Red Book recently?
3. A new brochure about this Nature Reserve ……..
(already, to publish).
4. They ………. (to discuss) the questions of
conservation of natural and cultural heritage in this region from 10 a.m. to 2
p.m. yesterday.
5. In 50 years’ time, most people ……. (probably ride) bicycles
to work.
6. ……. you ever ……… (to hear) about ‘fly-tipping’?
IV. Make a short report about the environment issues of your region. (No
less 15 sentences.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
“Mark” ________.
Test # 3 “
Environment and Greener Living” Variant
2
I. Translate into English.
|
вирубка лісів
|
|
|
сміття
|
|
вмикати
|
|
сміттєвий бак
|
|
рослинність
|
|
ґрунт
|
|
дика природа
|
|
забруднення
сміттям
|
|
той, що у
небезпеці
|
|
nature
|
waste
|
fly-tipping
|
to cut down
|
to light on
|
kind
|
II. Write the synonyms to the following words.
1. The conference of the
environment issues …… (to plan) at the moment.
2. All the different substances that pollute our water
….. (to talk about) at the last lesson.
3. The number of endangered species of animals …… (to
grow) from year to year.
4. They ………. (to discuss) the questions of
conservation of natural and cultural heritage in this region from 10 a.m. to 2
p.m. yesterday.
5. In 50 years’ time, most people ……. (probably ride)
bicycles to work.
6. ……. you ever ……… (to hear) about ‘fly-tipping’?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
“Mark” ________.
Не смотря на то, что мы учителя - учить английский все равно нужно не прекращая. Я сейчас прохожу обучение в школе EnglishPapa https://englishpapa.ru/, посещаю SpeakingClub, чтобы была возможность попрактиковаться в общении.
ВідповістиВидалити